Sunday, October 11, 2009

Terima kasih Blog4FT sebab bagi saya visitors!


Caya lah Blog4FT. Khamis lepas saya post lah satu artikel bertajuk Ini ke Nasi Kandar paling best kat KL? dan submit kan kepada peraduan Blog4FT. Bukannya nak menang pun, saja tengok kalau-kalau boleh tambah visitor.

Sekali tengok by today ha, dah tambah 72 visitors dah dari Blog4FT! Baru 4 hari!

Macam ni semangat lah nak posting kat peraduan ni. Terfikir pulak, hmmm, kenapa tak buat posting yang betul2 boleh menang. Manalah tau.

2 comments:

  1. Tan Sri,

    Jangan putus asa. Masih ada lagi masa (2 bulan lebih) untuk menyempurnakan blog entry. Blog saya baru umur 1 tahun lebih, tapi bilangan pelawat juga bertambah sejak saya menghantar entry ke blog4ft.

    Kita kena usaha lagi untuk buat yang terbaik!

    Salam,
    mylo

    ReplyDelete
  2. entry saya baruuuu di aprovekan oleh blog4ft, harapnya dpt la atract visitor

    ReplyDelete