Sunday, February 13, 2011

Pilihanraya di Titiwangsa: Dr Lo' Lo' ada 3 bulan sahaja diberi doktor?

Saya dapat berita yang lebih dari khabar angin mengatakan yang Dr Lo'Lo' telah diberi masa pendek saja untuk hidup oleh doktor beliau, dengarnya 3 bulan.

Khabarnya beliau menghidap kanser atau leukemia ke apa saya tak berapa pasti. Tapi yang pastinya memang Dr Lo'Lo' semenjak akhir-akhir ini selalu sakit-sakit dan bercuti sakit.



Ada sesiapa boleh confirmkan perkara ini, atau siasat lebih lagi?

Semoga Dr Lo'Lo' sembuh seperti sediakala. Walaupun saya tak suka beliau dari segi politik, tapi sebagai manusia yang ada anak-cucu, saya harap beliau sembuh supaya anak-anak dan cucu-cucu boleh lebih menikmati masa bersama beliau.

4 comments:

  1. BERTAUBATLA sebelum terlambat..mohon ampun pada semua orang sebelum kita meninggalkan dunia ini...jika benar bak dikata DR lo lo adalah manusia bertuah kerana diberitahu lebih awal sebelum kemATIANYA..TUHAN maha agung dan lebih mengetahui untok memberi peluang pada beliu memuhasabahkan diri Apakah yang dilakukan selama ini benar dan tidak menyakiti orang lain...insafla wahai DR lo lo...walaupun aku anti PAS tapi dlm hal ini jiwaku simpati pada sedara islamku..mudah2an DR lo lo tabah menghadapi situasi ini dan sentiasa mendapat petunjuk serta rahmat dari ALLAHTAALA..

    ReplyDelete
  2. tak pa nik aziz da beri tiket ke syurga.. tp ingat org yg dia kutuk/fitnah...nak maafkan dia ke? minta ahli pas buat sembayang hajat batalkan tiket kesyurga ala Nik aziz

    ReplyDelete
  3. yang kata TGNA beri tiket ke syurga ni....memang saja buat statement bangang. tapi kalau sokong puak penipu, zalim, dan suka kotor insyAllah boleh straight go to hell.

    ReplyDelete
  4. ni ke cara org melayu ckp?tkde hormat langsung.
    what do you mean saudara islam?sblm ckp pkir dulu..kau tu dah bertaubat ke?mne thu besok kau mati..ckp jgn maen ckp je..pker perasaan org..

    ReplyDelete