Monday, July 18, 2011

Nizar bekas MB ketulahan jadi sewel sebab derhaka



Confirm Nizar Jamaluddin dah sewel.

Nizar yang semasa krisis mahu kekal MB Perak telah pohon derhaka kepada Sultan Perak sudah sah tercabut beberapa skru kepalanya.

Kata orang Kelantan, "Otak Kurang Segar"! Inilah jadinya pada bekas MB Perak yang buat sidang dewan bawah pokok.

Apa taknya. Masa pengkebumian aruah Dr Lo'Lo', boleh pulak Nizar pakai T-Shirt kuning Bersih!

Tak gila kah ini namanya?
Ini majlis pengebumian jenazah, apa yang gilanya bawak politik bodoh mengagungkan kafir penentang Islam Ambiga ke sini pula.

Tak ada siapa yang lain pun hadir cukup gila nak buat kenyataan politik begini, walaupun ramai orang PAS di situ. Dan sudah tentu yang datang ramai yang bukan orang politik, iaitu saudara mara dan sahabat handai Dr Lo'Lo.

Apa agaknya yang Nizar fikir? Bodoh benar ke dia. Ini perkara paling besar dalam hidup seorang insan, iaitu kematian. Tidak ada politik lagi dah dalam kubur. Hormatilah jenazah sepertimana hadirin lain menghormati aruah.

Mungkin ini ketulahan sebab derhaka pada Sultan!

Kepada pembaca atas pagar, fikirkanlah. Beginilah taksub mereka sampai dah tak tahu hitam putih. Masya-Allah.

11 comments:

  1. Hahaha.. aku yang tengok gambar ni pun terasa kebangangannya si nizar ni.. dah la tak pakai songkok.. sekurang2 nya pakai la pakaian yang menunjukkan sebagai orang islam.. bodoh nak mampus nizar ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. KALAU DAH BANGANG TU BANGANGLAH JUGAK! HUKUM TEMBAHK JE SI NIZAR LAHANAT NI!

    ReplyDelete
  3. ermmmmmmmm...waktu cina tu mati elok je pakai smart. nie melayu mati pakai selekeh je. aku jumpa mu di perak, aku tazkirah mu nanti.

    ReplyDelete
  4. Disebab kan Otak nya yang tak segar..maka diKHUATIRI di akhir hayat si Nizar Sewel ni kemungkinan dia akan mintak diKAFAN kan dengan kain kafan KUNING...!!! Serba kuning laaa agak nyeeer...!!! Jahil Marakab tuuu namanya..!!! Tuuuuiiihhhh...!!!

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum....

    saya mewakili pihak mykmu.net ingin menarik perhatian pihak tuan
    bahawasanya...laman web mykmu.net akan mengadakan Majlis Himpunan penulis penulis maya pada 15 oktober ini, Insya'Allah ..Perdana Menteri Malaysia turut menghadiri majlis tersebut

    Buat masa ini apa yang boleh saya beritahu majlis ini diadakan di lembah klang dan penginapan akan disediakan bagi peserta yang datang dari luar lembah klang...


    andai berminat sila beri nama, blog anda dan no tel untuk dihubungi..

    hubungi saya di email dkds@mykmu.net

    keterangan lanjut: http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=63412#915725

    ReplyDelete
  6. makin sengal dh org tua ni. dok meroyan kena turun pangkat ari tu masih berbekas lg. perasan bagus la tu pakai baju kuning bershit, rupa2nya sebijik kera sumbang. tuan2 nampak tak kebodohannya tu! sejak dulu sampai sekarang makin terserlah kebongokannya. good luck nizar

    ReplyDelete
  7. dia ingat ni perihimpunan bersih kut. dia tak tau ke yang dia pergi tu menziarahi kematian. pakailah pakaian yang sesuai. malangnya sape yang jadi pengikut dan pengundi dia ni. nasib baik dia tak lama jd MB perak kalau tak alamatnya boleh lingkup perak. nauzubillah. nizar sudah2 lah tu. kalau dah bodoh pandai2 lah simpan jgn terselah sangat kebodohan hang tu.

    ReplyDelete
  8. Mat Nizar ni CINA BERTOPENGKAN MELAYU !..> Haji Karim N.51 DUN PASIR PANJANG PERAK

    ReplyDelete
  9. BODOHNYA KO NI. Ada ke tulis dalam mana2 kitab suruh pakai songkok gi majlis kematian? TAKDE ok! TAKDE. Plus, songkok tu bukan asal dari tanah melayu pun, asal dari india. Please la melayu ni. TAK BOLEH BEZA antara ADAT dan IBADAT.

    Dia nak pakai apa tu ikut suka dia la. Apa kebangsat sgt ko ni. Asal TUTUP AURAT dah la. Ada hal ke kalau dia nak pakai baju BERSIH 2.0 pun? Bodoh sial ko nih. UMNO ngan BN penyangak ajar ko jadi bodoh ek?

    ReplyDelete
  10. sape kate x bleh pkai baju BERSIH ke pgkebumian....bnde2 yg x spatutnye jd masalah,korg jdkan masalah....x kisah le pkai kopiah k x....yg pnting dtg utk prigt diri ttg nk dkat dtgnye mati..korg nie mcm x igt mati je,, dok cari kesalahan org..dok kate org2 nie cmnie...pastu nnti jmpe D.S. Najib bwak le kepale2 yg sekepale ngan die....amende tah nnti die nk bagi kt korg...mcm xde mende dah nk ckp...pkir la dlu sblm pilih mne2 parti..yg dok ats pgar tu,bile nak trunnye??? cari lah pemimpin yg mmbawa kpd kesejahteraan akhirat...bkan yg cari kemewahan dunia dan keuntungannye..pas2 lupe akhirat..yg pnting pgang kerajaan smpai 'mninggal dunia'(abis sopan ni)...jwab la nnti dpan Allah ap yg d usahakn ats dunia...''Jgn tanye ap yg buat utk org melayu,tp tanye ap Jasa kamu untuk Islam''...fikir2 la. :)

    ReplyDelete